Karlstad igår :D

Helluu!
Nu var det ett tag sen jag bloggade, men jag har varit lite upptagen.
Igår var jag och Ida till Karlstad, solen sken hela bussresan och det var verkligen jättevarmt!



Vi gick och åt direkt, och då satt vi precis bredvid en öppen glasdörr. Och helt plötsligt började det spöregna o_o' Och vi satt och skrattade åt allt folk som fick vara ute och gå i regnet, HAHA! Men sen var vi också tvugna att gå i regnet. Och då var det folksamling utanför H&M och massa brandbilar, fast det brann inte. Skumt..
Och vi gick runt i Mitticity och gick till busstationen. Och tittade på alla bussar som kom... Och åkte. Och kom... Och åkte. Och kom... Och åkte. Ja, ni fattar grejen? Och sen, gick vi till Åhlens och Ida träffade sin "kompis" (vi kallar honom kompis nu, ok? :D) och jag gick och letade efter examenskläder, men jag hittade inga D:
Sen gick vi på bio, jag, Ida och hennes kompis... Vi såg "Flickan från ovan". Om du gillar konstiga och tråkiga filmer så borde du se den, ett jättebra tips isåfall! :D
Det var kul igår iallafall, och bussresan hem också, då jäklar fick man veta vissa saker.. HA.

Idag i skolan har det varit som vanligt. Vi har spelat kort på varje rast, och jag vinner hela tiden.. *host* Och så kollade vi på en indianfilm, där dom sjöng indiansånger. Gissa om det var intressant!? :D Nej. Det var det inte. Jag somnade. Och när jag kom hem från skolan somnade jag. Jag är trött. Och förkyld.
HEJDÅ :D ♥


Kommentarer
Postat av: ida

ja då jäklar fick du veta vissa saker ;)

de va iaf skitkul drömmer :'G <333

2010-05-21 @ 19:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0