Trött!!!

Just nu är jag helt slut. Jag har inte gjort någonting idag, men jag är ändå så jävla trött. Vet inte varför. x_x Kanske för att jag sov så dåligt inatt. Jag måste va mobilberoende på nåt sätt, för när jag vaknar på natten, upptäcker jag att jag håller på att stänga av alarmet så jag inte vaknar på morgonen eller liknande. Det är skitskumt. Och jag har ingen aning om varför jag gör så! Och i sömnen också. För nu för tiden ringer inte klockan på morgonen längre. Hah, gör ni konstiga saker i sömnen också? .__.
Ska iallafall lägga mig alldeles snart, innan jag somnar i stolen.
Godnatt. ~


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-13 @ 03:15:11
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0