Låång helg..

Hej!
Nu ska jag snart lägga mig i sängen och lyssna på musik, men först bloggar jag lite. ^^
Igår hjälpte jag och några andra farmor & Anders att flytta tillbaka till deras lägenhet, det gick ganska snabbt faktiskt. Jag torkade en jäkla massa disk, kökssaker & andra porslinsaker, och massa annat. Sen gick vi och åt på nån resturang. När vi var klara åkte vi till morfar och sov där.
Idag letade jag lite examenskläder, hittade inga. Jag ska kolla lite imorgon och på torsdag. För nu är det fan inte långt kvar till sommarlov! Imorgon sover Ida här förresten, och på tal om Ida, hon och jag ska testa breakdance till sommarn! :D Fatta va kul det kommer va? Vi är borta i några dagar, och får testa och sådär. Skitkul verkligen, jag har ju alltid velat testa nån sorts dans.
Imorgon fyller Melinda år också, de ni! :'D
Grattis mamma på morsdag förresten! Idag fick mamma blommor och en stavmixer, jo hon önskade sig det! :D
Hejsveys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0