Kulig dag :'DD

Hellu ♥
Idag var det en rolig dag, har skrattat väldigt mycket :D Efter skolan spelade jag och Ida kort, Stress, Ida vann hela tiden.. Men jag vann fakstiskt ungefär en och en halv gång! Men jag blev skyldig Ida 10 kronor. Jag ska försöka komma ihåg dom imorgon! (; Sen gick vi till lekplatsen och gungade, wie!

Idag har det varit en bra dag.
Jag har varit jätteglad :'D

Igår åkte pappa till Åland, han ska snickra där vid sommarstugan med några, så mamma och jag är ensamma hela veckan. Han kommer hem på söndag igen, och på söndag händer det något mer.. Gissa vad? 8D


Kommentarer
Postat av: ida

aaa skitkul idag :D ♥

på söööndaaag fyllleeer jag ååår (a<3

2010-05-10 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0