I'm really back now.

Hej alla!
Förlåt för den sega uppdateringen, men nu har jag inte bloggat på ett tag, så nu kanske jag får tillbaka blogglusten igen :)
Har inte hänt så mycket den senaste tiden, jag och Ida har käkat gifflar (♥), jag och Melinda planerar inför sommaren, jag ska ju till Öland och hon ska med till Åland, wiie! Ska bli så kul att få träffa henne igen. I skolan händer det inte mycket, samma sak varje dag ungefär.
Jag har blivit lite beroende av ett nytt band. Eller, nytt och nytt, dom har spelat i 10 år, men dom är nya för mig! ;) Jag skriver mer om dom i nästa inlägg.
Nu tänker jag alltså försöka få upp uppdateringen igen.
Hoppas alla har det bra därute i världen! :D
Puss&kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0