Idas födelsedag. :D

Hejj alla :D
Nu har jag nyss ätit smörgåstårta, mamma gjorde för första gången idag. Och nu är jag väälsigt mätt x_x
Idag har jag ju varit hemma hos Ida och firat henne, det var kul! Hon blev väldigt glad över sin frysta tomat, som var vädigt god tydligen xD



Hon fick också filken "Walk the line" som handlar om Johnny Cash.



Vi tittade på den också, den var faktiskt bra!
Vi gick runt lite med Shane, Idas lamm, ute och fick lite panik när han bajsade på mattan.. Hahah x'D
Rolig dag har det varit iallafall (: Kram&hej!


Kommentarer
Postat av: ida

taaaacck för tomaten :DD

och filmen ! : D<333

2010-05-16 @ 20:46:17
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 07:17:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0