Åh, femmor :D

Tjuh!
Idag var dom som ska börja sexan i skolan, och herregud vad feta och konstiga barn. Nu ska jag inte döma några personer här men, allvarligt talat, 95% av alla var helt ihoptrycka, skitläskigt. o; Men det var kul att se alla från gamla Persberg igen :D
Annars har det väl varit en vanlig dag. Men kortspel, lektioner, raster. Höm, ja. I bussen satt det världens gulligaste unge bakom Ida och mig, hon satt och skrattade och sjöng! Tänk vad skönt att bara bli liten igen. Sådär liten så man knappt är medveten om vad som händer runtomkring en. Att folk går förbi en och man bara sitter där och dom tycker att man är söt. :D Det vore väl bra?
Nu sitter jag och försöker klia mig i halsen.
Det gör ont. :c
Hejdå :D


Kommentarer
Postat av: ida

ungen va ju så söt ! :D

2010-05-25 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0