~23.44~

Hej!
Nu har jag inte bloggat på ett tag, jag vet.
Igår var vi ute i skogen hela dagen, fick gå där efter nån karta. Sen skulle vi gå hela vägen tillbaka till busstationen också, snacka om att jag fick skavsår ;o Fast det var lite roligt också, lite.. (; Fast det bästa på hela dagen var maten :'D Haha!
Idag fick vi papper om Elevens val nästa termin, jag tittade lääänge på det pappret, men jag tror jag ska ta Drama först, verkar roligt. På NO'n kollade några från klassen på videor på youtube där jag sjöng, och det var inte kul, så jag tog bort lite videor från youtube förut :D De ni.
Imorn ska jag upp klockan 6, ska åka till farmor och hjälpa henne och Anders att flytta tillbaka till dereas lägenhet, så jag måste sova snart. ;<
Godnatt iaf :D




Alla är vi likadana,
 alla människor söker efter lycka,
men ändå känner man att ingen känner likadant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0