Åland & Öland!

På somrarna åker ju jag och familjen till sommarstugan på åland, har vi gjort varje år sen jag föddes. Och i år så ska Melinda följa med! Whoho! Och hon brukar åka till Öland, för hon har några släktingar där, och veckan innan vi ska till Åland är dom på Öland, så jag ska förmodligen flyga helt ensam ner till Växjö, och där ska Melinda och hennes familj hämta mig. Det är inte helt säkert än att det går, för vi vet inte ens om det går några flyg, då kanske jag får åka tåg istället. Vi får se hur det går! Men när vi sen ska åka till Åland veckan efter, så ska jag & Melinda antagligen flyga till Stockholm där mina föräldrar hämtar oss! Och sen åker Melinda hem efter en vecka, och jag, mamma och pappa är kvar där en vecka till.
Det är inte alls säkert än, men om det nu skulle gå, att jag ska flyga ensam, så är jag orolig, vem vet vad som kan hända när jag flyger själv? HAH.
Ni får se lite Ålandsbilder från förra året! ^^










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0