Rubrik?

Godmorgon!
Nu har jag faktiskt varit vaken riktigt länge, mer än en timme! Men jag gick faktiskt och la mig innan 12 igår, efter jag hade pratat med Amanda, så somnade jag. Efter ett tag. Och nu är jag vaken! Whoh, intressant? Nu ska jag leta upp något att äta, jag vet inte om det finns något bra, annars får det väl bli chips. HAHA, nejdå, jag äter faktiskt inte chips till frukost ;)



Byebye!



Manda, jag kan inte fatta det. Du ska ha det så mycket bättre än så. Du vet att du alltid kan prata med mig, och jag är så glad att du litar på mig. Jag hade aldrig kunnat tänka mig det.. ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Allt är bra nu. Det lät nog mycket allvarligare än vad det var. Tack sötnos ♥

2010-03-13 @ 18:08:59
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0