Regn s':

Hejpåer!
Idag kom jag hem med 2-bussen, inte vanligt det! Igår när Ida var här hade vi skitkul, som vanligt då! Vi hittade på massa meningar med ord som börjar på samma bokstav, det blev jättekonstigt! Haha, jag lägger in några sen, när jag orkar. Whah, idag är det ju fredag, skönt med helg! Efter skolan så sprang jag och *panikslagna* Ida ner nästan hela vägen till busstationen - helt i onödan! Men vi fick ju lite motion då iallafall, det kan behövas för mig ^^´
Idag regnade det, det känns konstigt eftersom det bara har snöat i vinter! Och eftersom det är så isigt på vår grusväg, och det har regnat på den så är den jättehalkig och när jag gik från bussen höll jag på att ramla 'några gånger', men konstigt nog så klarade jag mig hela vägen! ;)


Inte en speciellt lycklig bild?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0