Prov!

Hej!
Nu har jag nyss ätit, mammas goda mat ♥ Love! Nu sitter jag och gör inte så mycket ^^'
Idag var det ju "sovmorgon" i skolan också, så jag och Ida satt och målade, jag är bara tvungen att Ida målar bäst i världen. Plus att vi hade världens lättaste svenskaprov idag! Sicken tur att det var lätt! Och på matteprovet som vi hade innan lovet fick jag 16/25 på, och So-provet som vi också hade innan lovet fick jag 33/43 på, och jag fick vg på So-provet, så kom min lärare och sa till mig "Det här var inte ett av dina bästa resultat, du kunde gjort mycket bättre", eh, jaha? Han har verkligen stora förväntningar på mig eller nåt o': Jaja, jag är nöjd iallafall ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag målar inte jättebra xd

2010-03-09 @ 19:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0