Ohmai.. Ingen fantasi för rubrik C8

HEJ
Förlåt för den riiiktigt dåliga uppdateringen, men jag hoppas ni förstår eftersom jag är sjuk? När jag blir sjuk orkar jag knappt röra mig, så är det ibland, och ibland så känner jag mig nästan helt frisk! Fast när jag känner mig sådär frisk så håller det bara i sig i typ 10 minuter, sen känner jag mig typ dödssjuk igen. Men idag har jag faktiskt mått lite bättre, jag har orkat duscha! Det är faktiskt riktigt häftigt. Om ni skulle ha sett mig innan duschen hade ni nog spytt, inte för jag är så vacker just nu heller men.. Måste bli helt frisk snart! Imorgon åker vi till morfar i Västerås, och på fredag ska vi äta påskbord där, och på lördag åker vi till Stockholm och går på konsert, så nu är det fullt upp, och jag är sjuk. Great!
Och Ida min lilla vän, egentligen borde jag vara ganska sur på dig, men du vill inte veta hur mycket jag skrattade när jag såg din kommentar! HAHAHAH



HÄJDÅ


Kommentarer
Postat av: ida

vad menar du med IDA :O de va ju Patrik som skrev! lr hur patrik ? :o:o:o

2010-04-01 @ 22:19:50
Postat av: Patrik :D

jaa det va jag :$

hihihi, ska vi bli tsm sanna? (a <33

2010-04-01 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0