Mer snö!?

Hejsvejejjs!
Idag kom pappa och väckte mig klockan 10, och jag var skittrött eftersom jag var uppe hela natten och chattade med Manda och Såfia 8D Men skitsamma, jag får väl lägga mig typ 7 ikväll. Haha, nej men jag ska iallafall inte sitta uppe hela natten inatt! Nu ska jag alldels snart äta frukost, har inte gjort det än. Men uh, nu snöar det ju verkligen jättemycket! Jag som trodde att snön skulle börja försvinna nu, va fel man kan ha ._.





Det snöar mycket mer än vad man ser på bilderna, eller nu har det avtagit lite, men ni skulle ha sett förut, usch!
Idag kommer mamma hem från Västerås också, hon vet inte om att vi har städat på övervåningen så vi får se vad hon tycker om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0