Kuratorn? Ekvatorn?

Tjenixxen!
Nu är jag hemma, eller, jag kom hem för ungefär en halvtimma sen. Sen dess har jag inte gjort mycket, lyssnat på musik och kollat lite på Kevins hemsida och facebook ^^ Inte så mycket, alltså. Idag kom kuratorn och pratade med alla tjejer i klassen p.g.a att det är så mycket bråk mellan tjejerna. Det var ju kul, uh -.- Det var inte många som sa något, och dom hotar oss med att ringa föräldrarna och ta hjälp av dom, tror inte det kommer hjälpa heller precis! Men dom försöker ju iallafall.
På tal om kurator, när jag var yngre så hade vi en frågesport i skolan, och då var en fråga vad linjen som delar jorden heter, det är ju ekvatorn, men jag var så smart att jag svarade kuratorn på den frågan, HAH, inte riktigt samma sak, va?



Pappa kommer om några timmar, han skulle bli sen idag, så jag är alldeles ensam hemma, får väl hitta på nåt att göra.
Pöss!


Hoppas det blir bra Ida! <3

Kommentarer
Postat av: ida

det orna sig iaf =)<3

2010-03-16 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0