Ida&örebro!

Halloj!
Nu är jag hemma! Eller, jag kom hem vid halv 7 men ändå ^^' Igår skulle ju jag och Ida på bio, men det var alldeles för blåsigt och kallt så vi åkte hem till henne direkt istället, och där hade vi det kul och var ute i snön och hoppade runt som galningar! Det var så jäkla kul! :D Och så kollade vi på tv, Byggare Bob & Förlossningskliniken! Perfekt. Uh, jag vill aldrig föda barn ;__; Och så gjorde vi massa annat skojj!
Och idag åkte vi ju till Örebro, och jag köpte min älskade duschkräm på ParfymPia, det luktar så himla gott, jag är kär! Och så köpte något mer.. Lalala.. Och Ida köpte en Eminem-tröja som hon vart helt beroende av, men jag förstår henne faktiskt. ;) Och så åt vi mat och hade det kuligt, måste göras om :))
Nu är jag riktigt trött så jag ska alldeles strax gå och lägga mig, så jag bloggar mer imorgon, puss & Godnatt!


Kommentarer
Postat av: eminemtröjgalningen

skitkul vare! :)<3

2010-03-03 @ 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0