I ♥ Jumpballs ?

Heeeej!
Nu ska jag alldeles snart sjunga, men jag slänger in ett inlägg först.
Idag har det varit en dag som var precis som alla andra, typ. Inte hänt så mycket, vi fick lov att byta klassrum på SO'n, Svenskan och Engelskan eftersom sexorna har såndär Auschwitz-temadag idag, och så fick jag reda på att jag fick 86/100 på engelska-provet! Och på engelskan vart jag och Nun helt plötsligt jätteflum, och skrattade åt det mesta, typ "HINK". AHAHA! Sen efter skolan satt Ida och jag i cafeterian ett tag sen gick vi ut för Ida skulle träffa en person, och mamma ringde mig och frågade om jag ville bli hämtad - svaret blev JA. Så hon kom och vi åkte hem, och nu är det helg! :D
Och vet ni? Jag har blivit studsbollberoende. Jag studsar hela tiden, och igår försvann en studsboll, jag blev förkrossad! Inte riktigt men! Jag vet vart den är, den är i väggen. Jag vet, det är jätteskumt och alldeles för svårt att förklara!
Nu kom mamma in med kyckling, vi ska äta jättegod sallad och vitlöksbröd ikväll, mmmmh.. ♥



Häjdå!

 








manda, du vet att du alltid kan prata med mig
 jag hoppas verkligen allt går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0