HEEEELG!

Hejhej!
Nu har jag kommit hem från skolan, har varit en "väldigt" händelserik dag med bråk och massa skit, men det bryr vi oss inte om, på NO;n kollade vi på nån barnfilm, jag lägger in ett klipp sen för just nu är jag vid den stationära datorn, och jag har snott högtalarna härifrån till min laptop ^^'
Efter skolan så kollade jag och Ida på när några nior spelade in film, den blev ju riktigt bra :D Maha. Sen i bussen så blandade vi häxdryck - trocadero & sockerdricka! Vi hade engelskaprov idag också, det var inte lätt men inte så jättesvårt heller, så vi får väl se hur det går.
Nu ska vi alldeles snart äta, så jag bloggar senare. Puss : )






4 år sedan mormor försvann idag.. <3

Kommentarer
Postat av: ida

häääxdryyyck :D<3



rest in peace mormor :(<3

2010-03-12 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0