Såfia-weekend! ♥

Helloy!
Nu har jag tid och lust att blogga, har ju inte blivit så mycket den här helgen, istället har jag varit i Tölle och haft en sketbra helg 8'D I fredags möttes vi någonstans och sprang och krama varann, det var coolt. Sen satt vi i bilen och dansade, mwah. När vi kom hem till henne så gjorde vi kuliga saker, som att spela ap-tvspel och skratta ihjäl oss! Och så har vi sjungit heeela helgen, vi blir höga av det 8'D Vi försökte sjunga "Walking in Memphis" jättelänge, men det gick ju inte så jättebra om man säger så. Plus att vi förälsade oss i melodifestival-låtar. Speciellt Pernilla Wahlgrens, okej, den är inte speciellt jättebra men den är bäst iallafall!
Och igår var vi till Skövde, jag köpte bara rosett-örhängen, och så köpte vi likadana ringar ^^



Och jag är kär i min ring 8'D
Sen på natten kollade vi på Nick Dreamer, titta när han sjunger "Because of you", och "My heart will go on", ni kommer verkligen inte ånrga er! Jag älskar verkligen honom! ♥  HAHA. Och så tittade vi på en barnfilm, "Boogiboobs förbannelse", den är faktiskt riktigt bra, när man är flömm förstås 8D Vi somnade klockan 5 imorse typ, eller lite senare. C: Och igår vaknade vi av att Såfias mamma och bror skrek att det var en katt som satt på taket, det var ju.. Underbart ^^'
Och idag var jag tvungen att åka hem :( Men vi nördade lite NickDreamer innan det ofc!
Men den här helgen har varit bästbästbäst. Jag längtar redan tillbaka! Och det ska inte dröja alldeles för länge tills nästa gång vi träffas tycker jag! Såfia är otroligt bra, det borde ni veta. Älskardig :) <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0