Bullar ♥

Tjenamorss!'
Tro det eller ej, men jag vaknade 11 idag. Av att mamma väckte mig, iochförsig, men jag vaknade då iallafall! Och ssen bakade jag och mamma bullar ♥ Wie. Det var jättelängesen jag bakade bullar med henne, gjorde det alltid när jag var liten, men saker förändras när man blir äldre, synd det D': Men nu har jag iallafall gjort det igen ^^
Nu ska jag alldeles snart slå in ett paket, till *någon*.. Maha! Sen ska jag packapackapacka! Det känns faktiskt kul att packa idag, för att det ska ju hända något riktigt kul efter det! Såfia C':
Nu måste jag göra något bättre än att sitta här, hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Otroligt beroende D8

2010-03-04 @ 16:14:06
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0