~18.21~

Hej igen, blev ju ett väldigt hastigt inlägg förut, men i'm back! :D
Ja, somsagt idag så har det inte hänt så jättemycket, har kopplat med lampor och batterier och grejer på NO'n, det är väl rätt kul! Plus att vi fick reda på att vi har tyskaprov i april och maj tror jag det var, hoppas verkligen att det är lätt, det tror jag inte men, man kan ju hoppas på det bästa iallafall ¨ Imorgon har vi nån temadag i skolan, om.. Ja, något, jag vet inte riktigt. Vi börjar klockan 9 istället för 20 över, och jag har ingen aning om när vi slutar! Men någon gång blir det väl, hoppas jag!





Nu ska jag gå och göra något, puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: HAHA. Du är för skön sötnos 8'3 <3

2010-03-22 @ 23:23:08
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0