Sommarloov!

HEEEJ!
Åh, nu fungerar mitt internet igen. ♥ Jag fick prata med någon tjej från Telia som sa till mig precis vad jag skulle göra, och det funka :'D
Nu har jag iallafall sommarlov, och ja.. Det funkar väl. I torsdags var ju sista dagen i skolan, och då fick vi glass! Det är det ända som är bra med våra lärare, att vi får glass! :DD
Och igår var det avslutning, jag och mamma hämtade upp Ida och Hanna, sen åkte vi till kyrkan. Herrejävlar vad kallt det var! Vi bara stooch skakade. Och sen när vi äntligen fick gå in i kyrkan så såg man ingenting. ._. Så vi satt där inne i nästan en timme, och lyssnade inte speciellt mycket på vad folk sa.. Eheumm.
När det var klart gick vi ut och Ida och jag gick runt och tog lite kort. :)

















Det var några av bilderna va tog.
Nu ska jag börja göra min nya blogg som jag ska starta, vill inte ha den här längre. D:

Pusshej. ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0