Grattis Melinda :D <3

Tjau!
Igår efter skolan gick jag och Ida runt lite på stan och kollade lite, sen åkte jag hem, och pratade med Melinda i telefon i några år, hahahah, halv x'D GRATTIS MELINDA!!! ♥ Som fyllde 14 år igår :D Hoppas du fick en jättebra dag (:
Senare kom Ida hit, och vi hade det kul och skrattade som fan, vi busringde till massa lärare på skolan. :'D Det var faktiskt otroligt roligt. x__x' Ni skulle vart med.. AHAH.
Idag när vi hade sovmorgon gick Ida och jag efter kutryggen, en gubbe med kutrygg som vi ser på mornarna! Han gick och satt på en bänk och sen rånade han Ica på papper & kaffe.
Annars har det inte hänt något speciellt idag, hade inställd Elevens val :D
Nu ska jag gå och göra något skumt.
Hejdå. <:


Kommentarer
Postat av: ida kutryggsälskaren

kutryggen :'D<3

2010-06-01 @ 21:14:42
Postat av: Melinda

Taaack! Lite sent, men jag har inte hunnit läsa din blogg på några dagar. Hmm, halv ja... ;)

2010-06-06 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0