Svänjauh

Men tjänare!
Kom precis hem nu, eller.. Kom hem gjorde jag väl för ungefär en halvtimme sen, men jag var faktiskt ute och skottade snö innan jag gick in. Se nu, jag kan göra lite nytta C'; Jag skulle egentligen åka hem med 2-bussen, men jag stannade i stan med Svenja, för hon kunde inte åka hem förrän halv 4 :D

 

Uh, Fan ta honom!
Annars har det varit en.. Konstig dag. På slöjden gick det lika som vanligt, alltså inte så bra. Ida är klar och Nun är snart klar med sina virkningar, och jag har bara gjort huvudet & håret! o; Men det är det jag är sämst på i skolan, så det får jag skylla på.
Jag kan inte fatta att det bara är imorgon, och på lördag klockan 17.00 sitter jag och ska se Kevin! Jag kan verkligen inte fatta det o__o' Allting går så otroligt fort just nu. Men det ska bli sååå kul! 8'D

Sitter just nu och knarkar den här låten. Så fin, ska ta och sjunga den nu!



Ha en bra dag allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0