Skenet bedrar förfan >8D

Godmorgon!
Idag kan jag faktiskt säga godmorgon utan att klockan är över 12! Det känns bra faktiskt.. Så nu är jag vaken! Eller, jag vaknade ju klockan halv 9 egentligen, och sen dess har jag pratat med pappa, bytt sängkläder och lyssnat på musik, och satt på mig myskläder ♥



Älskar mina mysiga sockor 8D ♥



 Imorgon börjar ju skolan igen, då har man ju något att göra iallafall, men syslöjd första dagen! Så gör man inte mot mig bara. Men vem vet, jag kanske är bättre på syslöjd år 2010? 8D Man kan ju iallafall få drömma..
Nu ska jag gå och kolla på Skenet Bedrar, mammas dvd'er, egentligen är det inte särskilt bra, men jag älskar det! Haha, jag vet inte varför, det är som countrymusik, jag tycker inte det är jättebra, men ändå älskar jag det.



Byebye ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: HAHAA, jag står i ett tomt badrum och skämmer ut mig och då gör jag folk på bra humöör C; Jag är ju snäll ju 8'DD <33



Btw, kola strumpor 8DD

2010-01-06 @ 13:31:46
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0