Sanna ♥ Sjunga = 8DDDDDDD

Hello på er alla!
Nu har jag varit vaken i ungefär en och en halv timme, imorgon ska jag försöka gå upp tidigare! o; Jag tycker det är så mysigt med morgonen, och långa dagar.. Jag vet inte varför, men det är så mys! C': Nu ska jag snart äta "frukost", än så länge har jag bara tvättat håret och såntdär som man ska göra på morgonen! Så nu är jag väääldigt hungrig.
Funderar på att göra en videoblogg senare idag också. Tror nog att det blir så, om jag hittar på något att prata om, och om jag orkar! ;'o Finns risk att jag inte orkar  Ska försöka träna lite på den där.. Spring-saken, jag vet fortfarande inte vad den heter xD Men, den där saker iallafall - om jag orkar! Och så ska jag sjunga med Såfia sen! 8'D Jag har typ blivit helt beroende av att sjunga! Även om det inte låter särskilt bra så är det ju så jävla kul! 8D
Men nu ska jag ta och äta något, sen ska jag pynta av (finns det något som heter så?) julgranen och plocka bort tomtar. 
Så jag bloggar mera sen, puss! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0