Rörigt inlägg ^^

 Hej allihopa!
Kom hem vid halv tre ungefär, och sen dess har jag inte hunnit gjöra så mycket, pratat lite med mamma om saker och sånt där. Skolan var väl ok, men jag, Ida och hennes älskling sprang runt i flera klassrum och letade efter vart vi skulle ha tyska! Och så springer vi på våran tyskalärare tillsist, och då säger hon som om vi skulle kunna vet det hur lätt som helst "Jamen vi har ju bytt tider på lektionen!" Jaha, tack för att någon har berättat det för oss så vi slapp springa runt i skolan! Riktigt snällt ^^ Och när vi väl kom fram till tyskalektionen, så kastade idas älskling hennes nycklar och sånt i golvet, och där på satt det ett snöre med pärlor på, så alla pärlor åkte av, och han började sätta på alla pärlorna igen, så när han väl var klar så lyfte han upp snöret och då ramlade alla pärlorna av och ner på golvet igen! Riktigt skickligt tycker jag ;) Så jag fixade det C': inte för att det blev särskilt bra men.. Och på NO'n så har vi börjat bygga ficklampor! Det hör man direkt att det inte passar mig, och då fick vi två plaströr, ett mindre och ett större, och så stog jag och pratade med Hanna och lekte med det lilla röret (misstolk 8D) och helt plötsligt sitter det fast på fingret, jag menar riktigt fast D'8 Och jag fick inte lös det ;__; Jag spolade massa vatten på men det gick inte! Så jag gick runt med den där ett tag, sen drog jag tillsdet gjorde riktigt ont, och då gick det av 8DD Riktigt intressant inlägg va? Jag är trött och bara babblar på just nu, kan vara därför det blev ett så svamligt inlägg som jag egentligen inte vill publicera, men eftersom jag skrev så mycket, okej.. Inte såå mycket kanske men.. vill jag inte hålla på och radera det! Men nu har jag riktigt ont i huvet iallafall, så jag ska gå och ta mig en ipren C:
Vad har alla ni gjort idag då?

Höres senare, kramkram! ♥



Lägger in några gamla cambilder eftersom jag är för lat för att ta nya just nu ^^



















Kommentarer
Postat av: Snoop Dog.

JAG SER ANDERS LUNDIIIN <3333

2010-01-11 @ 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0