Paint it black!

Hej i det kalla!
Nu kom jag precis hem från Karlstad! Det har varit bra, men jobbigt att gå överallt, vi hittade inget jävla element ._.' det är slutsålt överallt! Inte så konstigt kanske med tanke på vädret? Men jag köpte iallafall två saker!

Källa: Lindex


Källa: Gina Tricot

På tröjan står det: "I want to paint it black & it doesen't matter what people think". Det passade ju bra för mig, eftersom en av Kevins låtar finns med i texten, Paint it black! Haha :D



Åt massa mat också, och drack massa pepsi!
Skolan idag gick väl bra också, matten pratade vi mest, första lektionen, då har man mycket att prata om! Tyskan hände inte mycket alls, jo, jag nös så tårarna började rinna och det var lesk. Och slöjden.. Bshuuuuuh.. Det gick lika bra som vanligt. Alltså skitdåligt, jag fick klippa garn, typ 60 garnbitar och sitta och dra igenom huvudet på min stackars emo ._. Haha, men vi säger att det kommer bli bra tillsist! Man kan ju hoppas.. Ehehe..
Nu ska jag gå och äta jordgubbskräm och titta på Biggest Loser, bara för att det är bäst 8'D
Häjdo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0