Oooooops..!

Idag skulle jag gå upp 10 över 10 för att börja vända rätt på dygnet, och imorgon ska jag gå upp ännu tidigare och på torsdag är det normal skoltid igen.. :''C Men det blir ju roligt att få träffa alla igen. Men iallafall, jag skulle gå upp 10 över 10, men så skickar mamma ett sms till mig vid 11, och då vaknar jag först! Och det var ju verkligen great.. Kommer ligga vaken inatt också antar jag ._.' Men jag överlever kanske ändå.
Inatt spelade jag och Svenja Röj Flaggor på msn, och jag sa att jag inte skulle gå och lägga mig förrän jag hade vnnit en gång! Hur gick det med det? Dåligt.

Jag är röd.





Men vi spelade massa massa mer gånger, och jag vann aldrig!
Jag är verkligen riktigt, riktigt dålig ._. Men jag tar igen det nästa gång >8'DDD

Nu ska jag gå och läsa KP, tidningen kom idag! Även fast jag inte gillar KPrekaktionen för att dom gjorde så att man är tvungen att betala KPwebben, så kan jag ju lika gärna läsa tidningen!! :'D
CiaoCiao!

GRATTIS MARIELLE SOM FYLLER 21 ÅR IDAG.





Nunflickan har skaffat blogg igen! Så jag tycker ni ska klicka på bilden nu.


Kommentarer
Postat av: Svenja :D

HAHAHAHAH, fyfan va jág ägde ut dig sanna idag med! :P haha xDD lycka till nästa gång ((:<33

2010-01-05 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0