Ny header på ingång (;

Godmorgon!
Ja, jag är faktiskt vaken nu! Mamma väckte mig klockan 10, men då ringde det, så hon gick för att svara, så då somnade jag lite igen.. Hehe. Men halv 11 kom jag upp iallafall! Och sen jag vaknade har jag faktiskt hunnit tänka ut att jag ska göra en ny header idag. Eller, börja på den iallafall. Jag vet inte om den blir klar idag. Så nu ska jag byta kläder och mamma är så snäll och hjälper mig att ta lite bilder (;
Inatt satt jag och knarkade en låt. Jag har ju hört den många gånger förut, men aldrig liksom.. Lyssnat på den! Hehe.



Agnes Carlsson - Champion. Så bra!
Nu ska jag iallafall försöka byta om så dom där bilderna blir klara någon gång ^^' Bloggar mera senare.
Pöss!





I love Spotify ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0