Kusinkalas!

Mornings!
Idag vaknade jag faktiskt halv 11, utan ställd klocka! Det var riktigt länge sen jag vaknade så tidigt utan klocka o': Haha, det låter som jag sover hela dagarna ._. men det gör jag faktiskt inte! Jag har nyss uppdaterat lite på inlägget från musikalen igår, så läs igen! Haha! Nu ska jag alldeles snart äta, är riktigt hungrig! Senare idag ska jag, mamma och pappa gå till min kusin, min enda kusin, som vi bor granne med (jag säger det, hela Eklund-släkten bor här! ;o) för hon fyllde år i torsdags! Igår hade hon fest men då var ju vi lite upptagna 8D Mwah! Men det är inte förrän vid 4-5 kanske ^^



Hoppas alla får en bra dag! Nu måste jag verkligen äta ;o Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0