Inget prov på fredag 8D

Puh.. Förut satt jag och tänkte på att vi hade prov på fredag, och jag kan ingenting! Fick ett papper för ett tag sen som det står massa svar på, men det står inte svar på det svåraste man ska veta! Så jag måste ta med boken hem imorgon, och jag säger till mamma och pappa att jag hinner lära mig på en dag, vilket jag inte gör! Men så kom jag på att det inte blev något prov på fredag! Utan fredag nästa vecka, tror jag. Nu har jag antagligen fel så det blir prov på fredag den här veckan, och jag kan nada, så jag tar med bok imorgon hem ändå, men det ska va prov nästa vecka, som tur är! Jag måste börja tänka mer på skola nu! Jag kan inte bara sitta och chansa på att det kommer gå bra. Nej, nu ska jag börja anstränga mig ännu mer ^^ Måste ju ha bra betyg så jag kommer in på det gymnasiet jag vill o'; Men det är inte lätt att anstränga sig när man har så jävla tråkiga lärare -.-' Jag lovar, jag har sämst mentorer. Nä, nu vill jag inte tänka på det mer ^^ Nu ska jag snart försöka sova, känner mig trött ._. konstigt nog lyckas jag alltid somna ganska sent även fast jag inte lägger mig så sent! Jag fattar inte.. Jag har väl antagligen inte vänt rätt på dygnet helt än, men det löser väl sig ;)
Imorgon är det syslöjd igen! GAH. Jag måste ta kort på min 'emo', om man ens kan kalla han det? Och lägga ut på bloggen, den är otroligt ful xD Det påminner om Saw, som Ida sa, för kinderna är jättekonstiga.. o.o
Bloggar mera imorgon, godnatt ♥





Tänk att det kan vara så mysigt på vintern men att man ändå längtar så mycket till sommaren.. Men när det är minst 20 grader kallt varje dag så är det över gränsen, då vill man bara att månaderna ska gå >_<'


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Den är tagen med Alicias system kamra :'33

2010-01-14 @ 07:56:40
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv:Haha, vi har alla ämnen vi med.. 8DD

2010-01-14 @ 07:58:56
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0