IDAAG 8D

Nu är det lördag, 30 januari 2010. Den dagen då High School Musical är! Idag smäller det! Whohooo! Ska bli så kul (': Tror inte jag kommer träffa Kevin, blir nog svårt att fixa det. Och jag är ju så rädd att folk ska tycka att jag tränger mig på så.. Eh.. Får väl se hur det går, men huvudsaken är ju att jag får se honom :'D Mamma har lovat att följa med mig in så långt hon kan så jag kommer rätt, ni som känner mig vet hur mitt lokalsinne är och hur bra jag hittar på ställen, ellerhur? Men fan va jag längtar! Även fast jag inte har förstått att det kommer hända så längtar jag så otroligt mycket.



Förlåt att jag tjatar så mycket, men det här är det bästa stället att "avreagera" sig på, det är mycket just nu, men det kommer lugna ner sig efter ett tag, jag lovar ;)
Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova! Godnatt alla, hoppas ni får en lika bra lördag som jag kommer ha! :D Puss & godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0