Ice.. Cold

Tjolahej!
Nu är jag hemma från skolan ^^' Skönt.. Idag har det varit kallt. På gympan skulle vi 'gå en promenad'. Tog ungefär en halvtimme, och jag hann inte gå till mitt skåp för att hämta jackan, och det ångrade jag snabbt D: Fast det var mest kallt åt benen >.<' Det bara stack i hela kroppen när man kom in D'8 Men jag överlevde som tur var.
Igår var det mucho roligt när Ida var här :'D Vi kollade som sagt på massa filmer men jag somnade när vi tittade på Hannibal D8< Men jag har ju sett den förut så.. Ehe ^^'
Nu ska jag krypa ner i sängen under täcket och mysa med min KP-tidning som kom idag, misstolk for tha win. Man ska få tidningen på tisdagar, men jag får den alltid på måndagar O_o' Jäjä, det är väl bara bra, kanske..
Ha're bra era små sötsaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0