HELG! Har ju varit en sååå jobbig vecka..

Hej alla!
Sitter nu under täcket och fryyyser! Kom hem lite över 4 kanske, och då satt jag mig direkt och började babbla med mamma och pappa, tror dom är lite trötta på allt mitt snack! Ehe.. Men idag har det varit kallt! Kallt kallt! På bilden har våran gamla lärare kommit tillbaka, den vi hade förra terminen var mycket bättre! Han vi har nu är så tråkig, han säger bara till oss "Gör det" sen går han och sätter sig vid datorn -.- Bra lärare? Nej.



Förövrigt har jag skrattat mycket idag C': Och annars har det varit en helt normal dag. Efter skolan var jag med Ida och Hanna och vi tog halv 4 bussen, och vi gick till Coop och Ida köpte saker 8D Sen köpte hon en kebabgrej med bröd som egentligen var en grönsaksgrej, så hon tog ut allt innehåll så det såg ut som det låg spya på marken .____. Och en gubbe tittade läskigt på oss och spyorna o; Sen kom väl bussen.. Och vi satt där och var normala!
Nu ska jag äta!
Hörs senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0