Happy new year!

Nu är det alltså nytt år, på riktigt! Haha! Inte för att det känns mycket skillnad alls men ändå..
Idag är det vecka 1, den 1/1, 2010!
Två av våra grannar kom förut, min farbror och hans fru! Kul att någon kom ändå! ^^ Och precis när det var nedräkning till tolvslaget så ringde det i min hemtelefon, det var mina andra sega farbror, och så ringde det i min farbrors frus, Anitas, mobil! Bäst timing eller? .__.' Men tillsist skålade vi med äcklig champagne.. Men så ska're ju va iaf (;
Jag försökte också ta kort på våra fyrverkerier, men dom korten som blev var 2 kort ._. och dom var.. Den ena var nästan helt svart och den andra var konstig xD Så det känns inte som något att lägga ut på bloggen precis.
Hoppas alla får ett riktigt bra 2010! (fatta hur många gånger jag kommer skriva 2009!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0