Godnatt!

Jag känner mig helt slut, helt trött i kroppen och sådär 'orkarintegöranånting'. Vet inte varför! Känner mig jättekonstig, som om jag skulle kunna svimma här och nu på stolen, men det tänker jag inte göra. Utan jag ska gå och lägga mig nu och försöka få 8 timmars sömn. PHA, kommer inte lyckas somna så fort o'; Men man kan ju alltid försöka ;)



Jag vet att nu när det är skola på veckorna så blir det ganska låg uppdatering. Men jag försöker, fast det finns inte så mycket att blogga om så risken finns att det blir riktigt tråkiga inlägg, som jag vet att det brukar bli ganska ofta! Så fölåt. Men, jag gör så gott jag kan! Orkar ju inte med datorn hela dagarna (;
Hoppas ni står ut med mig iallafall ^^' Godnatt ♥




tack <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2010-01-27 @ 10:52:41
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0