Flömminlägg? ^^

Tjolahopp!
Jag börjar få slut på hälsningsord.. Nu har jag varit hemma ett tag, inte så länge men några minuter. Kändes som världens kortaste bussresa hem idag faktiskt! Dagen idag har väl varit.. Som alla andra dagar, nästan. Höh, inga detaljer -.-'
Men imorgon.. Då jävlar! Flera av mina vänner ska undvika mig imorgon, för jag kommer tjata om en enda sak hela dagen, okej, jag kanske tjatar lite redan, men vafan! Nu är det 26 timmar kvar till förställningen börjar! 26 timmar! Det känns inte alls länge sen som det var 50 dagar kvar! o'; Men nu är det bara 26 timmar, och jag har inte förstått att jag ska se honom än, det är riktigt sorgligt ;__; Jag kommer antagligen aldrig förstå det heller. Okej okej, jag ska inte tjata mer. Jag lovar. Höh.. Jag kan säga att.. Jag måste gå och äta något nu för jag är riktigt hungrig, var fiskbullar till lunch som jag inte tycker om särskilt mycket, och salladen smakade papper. Great!
Vet ni vad jag har kommit på? Om man ska säga Great, alltså, det engelska ordet för er som inte förstår, så kan man ju skriva 'Gr8', då blir det ju Gr-eight, alltså Great. Men om man översätter allt till svenska, att man fortfarande skriver 'Gr8', men säger det på svenska så blir det Grotta, Gr-åtta! HAH, det visste ni inte? Ok, ni kanske visste det, men jag är riktigt stolt för jag kom på det igår. Eh, det här blev ett riktigt blaablabla-inlägg, så jag ska nog sluta skriva nu så jag inte skriver något riktigt illa. Ni kan få en bild på mig som togs idag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0