EH. Fuck you

Vad jag hatar när man skriver ett inlägg, och så råkar man trycka nånstans, så försvinner allt! GAAH. Men jag ger inte upp, jag skriver om lite av det iallafall C': Det var ett väldigt rörigt inlägg.
Jag tänkte berätta att det är

Och ni kanske kan gissa till vad? Om inte så får ni en liten ledtråd..



Get it now..? Jag vet att jag verkar en aning desperat som håller på och räknar ner och tjatar om det hela tiden, men det är bara för att jag längtar såinijävlajättemycket! Fint ord va? Nu tänker jag prata lite i koder som inte ni förstår, eftersom jag vill visa att jag också har hemligheter och har ett litet liv iallafall ^^'
jag hatar dig och du är en idiot.
fan
Sådär, nu var det klart.
Nu ska jag inte babbla mer utan nu ska jag gå och sova. Försöka sova.
Puss&hej


Hästen är otroligt lik min granne ( och kusins ) hästar som psykade mig igår.


Kommentarer
Postat av: alicia

haha tack! :D men min kamera får du inte .. :p

ja Amanda har pratat om dig , har även sett er chatta med varann.

haha samma humor har ni ... xD

fin blogg!

2010-01-20 @ 16:34:13
URL: http://alicccia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0