Eeemo..

Hello everyone!
Nu sitter jag här hemma och bloggar, som ni kanske har märkt? ^^ Idag var väl skolan ok, jag ansträngde mig faktiskt på både matten, tyskan och slöjden! Alla ämnen vi hade idag. Slutade halv ett.. Aaah <3 Men även fast jag ansträngde mig på slöjden gick det lika som vanligt. Jag tror min 'emo' har repat upp sig xD Men som jag sa igår, så tog jag kort på den.

I början av lektionen


I slutet av lektionen


"Jättefin" va?
Efter skolan så gick jag, Ida och Hanna och fikade på busstationen, jättegoda saker ;) Sen gick Ida och jag och Hanna åkte hem med bussen, och spelade in lite läskigt filmer.. Muhaha!
Senare blir det lite Gutar Hero tror jag (; Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: hannathebest!

vacker xd<3

2010-01-14 @ 20:34:51
Postat av: hannathebest!

vacker xd<3

2010-01-14 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0