Dusch ♥ Mig!

Nu kom jag precis ut ur duschen, typ en och en halv timme var jag inne i badrummet, det är faktiskt ganska ovanligt ^^ Förut så gick jag och pappa till våra grannar, pappas bror, typ alla Eklundare bor här runt! xD, iallafall, en av dom har fått svininfluensan, usch.. Det såg inte kul ut! ;s Sen när pappa och jag skulle gå hem igen, så kom vi halvvägs, och då kom jag på att jag hade lagt min mobil i deras trappa när jag skulle sätta på mig jackan ._.' typiskt mig! Så jag gick tillbaka och hämtade den. Tillsist kom jag hem iallafall, och då åt jag flingor och yoghurt.. Mwaha. Händelserik dag, right? 8D Och nu ska jag gå och äta pannkakor som min käre pappa har lagat åt oss medan jag har stått i duschen i en evighet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0