~15.59~

Helu på er alla sötnosar.
Vad har ni för er en tråkig söndag som den här? Själv gör jag inte så mycket, jag sjunger, tränar, sjunger, dator, sjunger och tränar lite på min såndär.. Springsak.. Eh s; Jag vet inte vad det heter riktigt men den sånhär!



Det ser ut som jag har puckelrygg på den bilden men det har jag inte, jag lutar mig lite framåt bara xD Jag försökte träna på den och sjunga SingStar samtidigt, men det gick dåligt!
Tänk när jag ska flytta hemifrån.. Jag ska till Stockholm, det måste bara bli så. Eller, lite utanför. Jag vill bo i nåt mysigt litet områda jämt utanför Sthlm. Det måste bli så o; ♥ Mina kompisar är nog trötta på mig och min tjat om Sthlm, okejokej, jag ska sluta.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0