Hej på er!

Nu har jag varit hemma i typ två timmar, och skolan var väl.. OK. Riktigt konstig, det har hänt massaskitsaker, och blablabla.. Annars har det väl varit bra ^^ Hade ju idrott som elevens val, jag ångrar mig nu! Jag vill ha musik, jag ska nog försöka byta till det! Undrar nu hur det kommer gå.. Iallfall så tänkte jag berätta om dom bästa människorna som finns.
Hanna, Nun, och Ida! Ni är dom absolut bästa (: Ni gör mig glad och ni gör mitt liv bättre dag för dag. Ni finns alltid där för mig och hjälper mig genom allt. Tack, för att ni är ni.


Kommentarer
Postat av: ida

älskar dig med sanna!<3

2010-01-12 @ 22:49:57
Postat av: hannathebest!

älskardig<3

du är bäst men jag är bästigare xd<3

2010-01-14 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0