Döda mörten.

God kväll.
Eh, nej det kändes inte rätt. Är man inte menad att säga "God kväll." så ska man inte göra det heller! Jag kör på:
HEEEJJJ!
istället. Mycket bättre. Så, idag har jag varit hemma hela dagen, spelat massa spel med Svenja igen och hon äger ut mig på allt typ. Och så har jag sprungit runt i hela huset och varit lite halvt galen, och spelat tvspel med pappa C': En normal död dag. Sånna dagar gillar vi 8'D Imorgon ska jag gå upp halv nio, och inte försova mig xD Haha, som tur är är det ju inte hela världen om jag gör det, eftersom jag inte kommer försent till något, men jag vill inte se ut som en död mört på torsdag pga trötthet..
Så jag ska inte sitta uppe allt för länge idag, ja jag ska försöka..
Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0