Bulleeeeet... Proof..

Hej på er!
Nu gjorde jag lite situps nyss, höhö, på golvet liggandes på två kuddar,
finfint! 
Och nu sitter jag och har braiga samtal med Ida och Nun på msn C': HAHA, "Mamuthäxa" X'D Eh, okej, nu ska vi inte gå in på det.. Haha (:
Imorgon ska kanske jag och pappa åka in till Karlstad och köpa nåt element! Det är inte säkert, men om vi ska det så väcker han mig halv 10, det är väääldigt tidigt för mig just nu när det är lov. Och fatta, på torsdag, när jag börjar skolan igen, samma dag måste jag ha syslöjd! Varför vill man tortera mig så? .__.' Men iaf, tillbaka till Karlstad. När vi åker dit kanske jag får lite kläder? ;) Kanske! Man får ju drömma iallafall.
Just nu sitter jag och nördar en låt som Ida tipsade om och sa att den var jättebra, och den är bra, så skön! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0