~16:48~

Halloi!
Nu var det inte så jättelänge sen jag kom hem, och nu ska jag alldeles snart äta så det blir ett litet snabbt inlägg ^^ Idag kom rektorn in i klassrummet och pratade hela SO:n, bara för att vi är en så dålig klass som aldrig hinner lära oss någonting bara för att vi pratar och såntdär, eh. Så vi fick skriva en lapp med saker som är fel med klassen och saker som vi kan göra för att det ska bli bra, rolig SO timme.. Undrar om det kommer bli nåt bättre i klassen, och att vi gör roligare saker som flera föreslog! För våra lärare är så gammaldagsiga av sig så det blir bara fel ._.' Men det kommer antagligen inte bli någon skillnad, men man får ju hoppas ^^' Annars så gick det väl bra idag, vi fortsatte med våra ficklampor på NO:n, och det går faktiskt bättre än väntat. Matten gick sämre än vanligt! Kunde inte koncentrera mig alls o'; Kan bero på att en viss person målade kukar på bänken bakom mig! :o kan också bero på att jag skrattade och pratade nästan hela tiden, men jag hann faktiskt göra lite! Jag skulle försöka byta Elevens val också, men när jag skulle gå och hämta en lapp så var expedidtionen stängd, såklart.
Nu kom pappa hem så vi ska äta nu, hörs senare, pöss ♥

Jag idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0