~13.00~

Nu kom jag precis ut ur duschen, blev en låång dusch ^^' Det brukar ju bli det iofs..
Men nu är jag lycklig, för jag insåg att det fanns pannkakor kvar i kylen 8DDD Så det ska jag gå och äta nu. Jag har varit vaken sen klockan 9, och jag har inte ätit frukost än, herregud O_O' Det är faktiskt ganska ovanligt. Ikväll ska mamma göra varm smörgåstårta, jag ääälskar mammas mat! Hoppas Ida tycker om det också. (: Idag blir det inte mycket uppdaterande, eftersom Ida ska sova över, men det får ni faktiskt stå ut med. Jag dissar inte mina kompisar för bloggen, det kan ni ge er fan på :'D
Nä nu ska jag gå och äta innan min mage exploderar. Puss!








Jag är verkligen kär i låten! o;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0