Världens bästa NO 8D

Tjenixen!
Nu sitter jag och laddar ner en massa olika messenger-skal, nej jag har inget bättre för mig. Skolan har väl gått bra, jag har haft den roligaste NO-lektionen någonsin! Det var meningen att vi skulle plugga till provet på fredag, och hur tror ni det slutade? Ja, i sexualkunskapens värld ^^ Men först så tog våran lärare fram en snurrstol och började snurra alla elever på den, vi var bara 7 stycken i NO-klassen idag eftersom vi har blandad grupp och 7C var borta, och sen så flyttade alla runt och satt på bänkar och sen började vi ha sexualkunskap, fast vi ska ju egentligen börja med det i åttan. Så det blev en väldigt intressant lektion, vi lärde oss inte så mycket inför provet menmen.. Så kan det gå.
När jag kom hem åt jag nästan direkt, och nu sitter jag är, typ två timmar senare, jag vet inte vart tiden tog vägen? :o Imorgon är jag ju som sagt ledig från skolan, begravning :/ Men det ska väl gå bra, antar jag.



Fick bli en gammal bild, eftersom jag är alldeles för lat för att ta en ny ^^

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: kingkarlsson :D

fin du är:D

2010-02-24 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0