Ida in tha snow.

Hej, blev inte så långt inlägg sist precis ^^' Men jag var aldrig kvar i stan med Ida Nun och Jim, för Nun och Jim skulle göra en annan sak. Så Ida följde med mig hem som ni kanske märkte? :D Det var kul, men nu har hon åkt :'C När vi fikade blev det många skratt! Okej, vi skrattade hela tiden C:



Idag hörde jag min mentor svära, han blev arg 8DDD Det var ruligt. Han sa "Vem fan är det som inte kan hålla käften!?" HAHA. Idag på gympan, elevens val, så spelade vi volleyboll, sist vi gjorde det tycker jag det var skit, men idag var det faktiskt ganska kul, när det gick bra. I början var jag jättedålig, verkligen jättedålig, men när det hade gått ett tag var jag bara dålig :'D Liiite bättre iallafall. Men även fast man är dålig kan det ju va kul? ;) Så det var kul, förutom att bollen alltid  träffade på fel ställe så jag var alldeles död i armen ._. Imorgon på gympan (gympa 3 dagar i rad ._.) ska vi åka skridskor. Det är också kul, förutom den långa, kalla vägen man måste gå dit! Puh.. Hårt liv.
Nu ska jag sjunga sen måste jag duscha o: Pöss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så söt när jag e snäll :D

2010-02-11 @ 20:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0