Jag ♥ Nattlinne

Hello C':
Sitter nu och tittar på Greyäs Anatomy med mamma, eller, jag gjorde för nu slog hon om till Glamour, det måste vara världens sämsta program ._. Iallafall så har dagen varit.. Som vanligt, lektioner, raster, skratt, gråt, nejdå, inte gråt men. Ehm, ja, ni fattar ^^' Puuuuben.. HAHA, ingen fattar men skitsamma :'D
Jag var nyss ute och tog några kort, och så fick jag lust att redigera dom ^^'







Oh, vad bäst jag är. Noooot.
Idag kom mitt nattlinne som jag beställde för flera veckor sen :D Så jag tog på mig det direkt och har gått runt med det hela dagen, inte i skolan då o: Men det fattar ni väl..





Gah, min nya kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

big boops ;oo

2010-02-08 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0